piątek, 23 października 2015

' Szary Domek '

Szary Domek z zewnątrz jest zupełnie nieciekawy ... krzywy, niekolorowy, powiedziałoby się 'dziwoląg'. Jednak nie należy oceniać powierzchownie. Ani ludzi, ani rzeczy - nie należy i kropka. Liczy się wnętrze. A jak je poznać gdy zrazimy się tak na wstępie ??? No jak ... ? Nie dajemy szansy , nie raz tracimy szansę ... Bowiem wewnątrz kryć się może nie jedna niespodzianka ! Nie jedna zagadka, radość, a i przyjaźń nawet ... Potrzeba czasu by się przekonać, by zrozumieć że warto (bądź nie). 
A gdy w końcu to wnętrze poznamy ... oswoimy się i z 'zewnętrzem' które okazać się może najpiękniejsze na Świecie !
'Szary Domek' ... mogłabym w takim zamieszkać ... wraz z rodziną :-)
KONKURSIE napisała do mnie blogowa koleżanka z zachętą by wziąć udział. Zrobiło mi się miło, pomyślałam - dlaczego nie spróbować ? W końcu to fajne wyzwanie, próba czy dam radę zilustrować jakiś tekst ... A gdy Tekst przeczytałam, okazał się dla mnie, trochę o mnie i moich marzeniach ... Poczułam 'to' i wzięłam się do pracy. Tekst jest i był tajny - powyższy fragment to moja własna interpretacja ... resztę dopowiedzą - mam nadzieję - moje ilustracje:






Ja widziałam to tak. Setki innych osób - całkiem inaczej ... Wygrać mogła tylko jedna. Wyniki konkursu o TUTAJ 
Cieszę się że inspiracja nadeszła i mobilizacja się udała - mam pamiątkę i wciąż marzenia ... do spełnienia ;-)

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja. Również brałam udział w tym konkursie. Na blogu mam linki do prac kilku innych uczestników. Zaskakujące jest to, jak jeden temat może być przedstawiany w setki różnych sposobów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Jak miło spotkać wirtualnie osobę, która również brała udział w Konkursie :) W wolnej chwili chętnie przyjrzę się stworzonej przez Ciebie galerii . Pozdrowienia serdeczne !

      Usuń
  2. Martuś, uwielbiam Twoje grafiki i od początku wiedziałam, ze kto jak kto - ale ty będziesz wiedziała jak taki temat ugryźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To głównie Twoja zasługa że zmobilizowałam się do podjęcia tego wyzwania :) - dziękuję Ci za to !!! :)

      Usuń
  3. Dzień dobry,
    Czy rysowała Pani również wiedźmę z tej bajki? :-) Jaką techniką zostały wykonane Pani przepiękne ilustracje do książki Szary Domek?

    OdpowiedzUsuń

Zatrzymaj się proszę na chwilkę ... Słowa tu zostawione także nas inspirują ♥ ( i motywują ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...