czwartek, 2 stycznia 2014

Idzie Nowe...:)

Całkiem Nowy, okrąglutki Rok przed Nami...By nie powtarzać schematu, nie stworzyłam tym razem długiej listy noworocznych postanowień. Powód...prosty - wiele z punktów owej listy pozostawało na etapie ''chciałabym''...choć rok kolejny dobiegał ku końcowi ;)
Odkąd pomyślałam o stworzeniu tego bloga...wciąż narasta we mnie twórcza energia...moje myśli bombardują kreatywne pomysły...jest ich wiele, zbyt wiele by czasowo je zrealizować. Stworzyłam więc gruby notes, prywatny ''Szkicowy pomyślnik''. Tam spisuję i rysuję swoje pomysły...z wewnętrznym przeświadczeniem stopniowej realizacji metodą małych kroczków ;). Pomyślnik...by pomyślnie się wszystko udało. Pomysły w nim czekają - na swoją kolej. To jest w tym Roku moja lista :). Chciałabym...by pozytywna energia i pomysły nowe (a także samozaparcie by cele osiągać) mnie nie opuściły. Tego sobie i Wam życzę. Bowiem trzeba mieć marzenia, by doczekać ich spełnienia!
 A więc:

2 komentarze:

  1. No to życzę dużo nowych fajnych pomysłów na bloga :) Ja też dopiero zaczynam :)

    http://martinasue.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Dużo nowych pomysłów to rzecz niezwykle ważna...na szczęście inspiracji wkoło niemało:)

    OdpowiedzUsuń

Zatrzymaj się proszę na chwilkę ... Słowa tu zostawione także nas inspirują ♥ ( i motywują ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...