środa, 23 października 2013

Koszulkowe Arcydziełka

Pomysł narodził się za Kinii czasów przedszkolnych. Wtedy to w porywie twórczości rodzinnej zorganizowaliśmy Kiniowe przyjęcie urodzinowe pod hasłem:
''Moje własne koszulkowe Arcydziełko''
Powstały zaproszenia z ilustracjami autorstwa jubilatki...

Były flamastry do tkanin, farbki akrylowe, kryształki - wprasowanki, deska do prasowania i żelazko:) oraz grupka małych artystów oczywiście, każdy z białą koszulką w rączkach. Wszystko, co potrzebne, by każdy mógł wyjść do domu w pięknej oryginalnej koszulce hand - painted. Wtedy to Kinia wymalowała takie oto koszulkowe dzieło:




















Od tamtego czasu minęło latek pare...nasz pomysł dostał 
nowe życie z racji pewnego blogowego konkursu Kreatywnika
Nasza praca wyglądała następująco:




I otrzymała III miejsce ku ogromnej radości zagipsowanej nożnie na miesiąc calutki Kinii...
W związku z unieruchomieniem ruchliwej niezwykle osóbki oraz wielką zachętą wobec otrzymanego wyróżnienia...ponadto mając w pamięci wakacyjnie wygrany konkurs w ramach Lata w mieście pod hasłem ''Odpicuj ciucha''...Kinia tworzyć zaczęła dzieł koszulkowych wiele i tak powstały m.in.:

Zachęcam gorąco do koszulkowej twórczości...możliwości jest tak wiele! Dla małych i dużych. Kinia akurat teraz upodobała sobie wypełnienie garderoby Fifi, jednak każdy może tu stworzyć swój własny wzór specjalnie dla siebie:)
Na kolejne koszulkowe wariacje mamy natomiast następującą inspirację:
Źródło zdjęć : Pinterest


Źródło inspiracji: Pinterest
Flamastry do tkanin - Carioca Cromatex

8 komentarzy:

  1. UWIELBIAM - po prostu jest to chyba największa radość kiedy widze jak dzieci same Tworzą. Aż mam łezki wzruszenia w oczach na ten widok ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś ! Serce mi rośnie na ten komentarz ! :) Tak wiele dla mnie znaczy, że znalazłaś chwilkę by tu do nas zajrzeć i uraczyć nas słowami swymi ! Dziękuję :*
      Zgadzam się! Twórczość dziecięca jest tak urocza, że ciężko się Jej oprzeć...przenosi nas w Świat daleki od pośpiechu i ograniczeń ''dorosłości''...mam segregatory całe z Kinii mojej pracami, które to wkrótce zagoszczą na naszym blogu :).

      Usuń
    2. To ja czekam. Nawet najwytworniejszy, najbardziej wymuskany dorosły projekt nigdy nie zastąpi tego, co stworzy dziecko, a do tego ile ma przy tym radości... Radość to BEZCENNA :)

      Usuń
    3. Poproszę więc o cierpliwość...ostatnio pewien Ogród (dorosły projekt :)) spędza mi sen z powiek i czas bezwstydnie kradnie...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo wciągające zajęcie dla całej rodziny:) Wystarczy wyciągnąć z szafy wszystkie biało - nudne koszulki...koszule...koszuliny i do dzieła! :) Jest duża szansa że dostaną swoje drugie kolorowe życie.

      Usuń
  3. O proszę, ostatni pomysł bardzo przypadł mi do gustu. Trzeba będzie wypróbować.
    A tymczasem pragnę pochwalić talenty Twoich pociech - czad!

    OdpowiedzUsuń

Zatrzymaj się proszę na chwilkę ... Słowa tu zostawione także nas inspirują ♥ ( i motywują ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...