wtorek, 27 maja 2014

Artyści dzieciom - Dollitude

Nic nie wiem o twórczyni ... Nic prócz tego że występuje w profilu pod nazwą Miriana i w lokalizacji ma zapisane Sofia Bułgaria ... To nic. Nie potrzeba rozległych życiorysów, list referencyjnych, wielu pozytywnych komentarzy ... by podziwianym artystą być. Nie potrzeba ukończyć wielu kierunkowych szkół, fakultetów, ... nie trzeba się tym chwalić przed całym światem. Trzeba mieć za to odpowiednią wrażliwość, wyczucie piękna, wyobraźnię i umieć unieść się poza rzeczywistość ...
To moje odkrycie - jedno z wielu. Trafiłam na tą stronę przez przypadek i urzekła mnie. Sama twórczość - precyzja ręcznego wykonania detalików (dosłownie gdyż wszystkie laleczki są takie malutkie), pomysłowość, bajkowość ! I co mi bardzo bliskie - wszystko inspirowane Naturą. Bardzo piękne zdjęcia i ręcznie malowane motywy kwiatowe. Nawiązanie do pór roku i zmiennej wśród tych pór roślinności ... Taką pasję trzeba mieć w sobie by móc tworzyć takie arcydziełka. Choć nie mogę sprawić by nasze otoczenie tonęło w tak pięknych przedmiotach, nie mogę mieć ich wszystkich na wyciągnięcie ręki ... to jednak bardzo bym chciała. Bardzo bym chciała by moje dzieci miały możliwość od małego obcowania ze sztuką, łącznie z tą zaklętą w zabawkach.
Te chęci sprawiają że prezentuję wyjątkowe zabawkowe dzieła choć tutaj - na półkach naszego bloga :)
Zapraszam do krainy ręcznie wykonanych cudnych bajkowych 'skrzatów':



























Źródło wszystkich powyższych zdjęć pochodzi z bloga artystki - TUTAJ
Bardzo ciężko było mi wybrać te najpiękniejsze - każda z figurek jest tak wyjątkowa że chciałoby się wciąż i wciąż patrzeć na nie wszystkie :)!. Zachęcam więc do zerknięcia do źródła - naprawdę warto!

2 komentarze:

  1. Ekstra! A jaka wspaniała alternatywa dla petszopów i innych plastików. Też do tych pięknych figurek wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla petszopów ! No właśnie !:) Moja Kinia już wyrosła ... ale taką doskonałą alternatywą to sama bym się pobawiła i miałabym w tej zabawie wierną towarzyszkę (a nawet i towarzysza ;)).

      Usuń

Zatrzymaj się proszę na chwilkę ... Słowa tu zostawione także nas inspirują ♥ ( i motywują ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...